Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

8.1. Sprzedawca dostarczy Produkt wolny od wad.

8.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres INFOKIMS Sp. z o.o. sp. k.; Motycz 232a; 21-030 Motycz lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@miosklep.pl.

8.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres (e-mail lub fizyczny) lub w inny podany przez Klienta sposób.

8.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza innych uprawnień Klienta będącego Konsumentem wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

8.5. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.